Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27040
Назва: | Principles of organizing the educational process in the discipline of internal medicine |
Інші назви: | Принципи організації освітнього процесу з дисципліни внутрішня медицина |
Автори: | Antoniv, A.A. Kotsyubiychuk, Z.Y. Banul, B.Yu. Chibotaru, K.I. Антонів, Альона Андріївна Коцюбійчук, Зоряна Ярославівна Банул, Богдана Юріївна Чіботару, К.I. |
Ключові слова: | educational process internal medicine clinical pharmacology students освітній процес внутрішня медицина клінічна фармакологія студенти |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Colloquium-journal (Польський міжнародний журнал наукових публікацій) |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. The article highlights the experience of organizing the pedagogical process in the discipline of internal medicine, which includes clinical pharmacology. The essence of the principle is to study the individual psychological and age characteristics of each student to maximize the quality of his education and development. An integral part of mastering the discipline is the acquisition of knowledge about the effects of drugs on the body of a sick person, methods of controlling the effective and safe use of drugs. To perform these tasks, teachers of clinical pharmacology are constantly working to improve the generally accepted and find new ways to optimize the educational process. Анотація. У статті висвітлені досвід організації освітнього процесу з дисципліни внутрішня медицина, що включає клінічну фармакологію. Сутність принципу полягає у вивченні індивідуальних психологічних і вікових особливостей кожного студента для максимального забезпечення підвищення якості його навчання та розвитку. Невід'ємною складовою опанування дисципліни є засвоєння знань впливу лікарських засобів на організм хворої людини, методів контролю ефективного і безпечного застосування препаратів. Для виконання цих завдань викладачі клінічної фармакології постійно працюють над удосконаленням загальноприйнятих і пошуком нових напрямів оптимізації навчального процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27040 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Antoniv A.A. et al. Principles_9-10_2022.pdf | 465.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.