Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27040
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorAntoniv, A.A.-
dc.contributor.authorKotsyubiychuk, Z.Y.-
dc.contributor.authorBanul, B.Yu.-
dc.contributor.authorChibotaru, K.I.-
dc.contributor.authorАнтонів, Альона Андріївна-
dc.contributor.authorКоцюбійчук, Зоряна Ярославівна-
dc.contributor.authorБанул, Богдана Юріївна-
dc.contributor.authorЧіботару, К.I.-
dc.date.accessioned2025-07-24T08:22:20Z-
dc.date.available2025-07-24T08:22:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27040-
dc.description.abstractAbstract. The article highlights the experience of organizing the pedagogical process in the discipline of internal medicine, which includes clinical pharmacology. The essence of the principle is to study the individual psychological and age characteristics of each student to maximize the quality of his education and development. An integral part of mastering the discipline is the acquisition of knowledge about the effects of drugs on the body of a sick person, methods of controlling the effective and safe use of drugs. To perform these tasks, teachers of clinical pharmacology are constantly working to improve the generally accepted and find new ways to optimize the educational process. Анотація. У статті висвітлені досвід організації освітнього процесу з дисципліни внутрішня медицина, що включає клінічну фармакологію. Сутність принципу полягає у вивченні індивідуальних психологічних і вікових особливостей кожного студента для максимального забезпечення підвищення якості його навчання та розвитку. Невід'ємною складовою опанування дисципліни є засвоєння знань впливу лікарських засобів на організм хворої людини, методів контролю ефективного і безпечного застосування препаратів. Для виконання цих завдань викладачі клінічної фармакології постійно працюють над удосконаленням загальноприйнятих і пошуком нових напрямів оптимізації навчального процесу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherColloquium-journal (Польський міжнародний журнал наукових публікацій)uk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectinternal medicineuk_UA
dc.subjectclinical pharmacologyuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectвнутрішня медицинаuk_UA
dc.subjectклінічна фармакологіяuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titlePrinciples of organizing the educational process in the discipline of internal medicineuk_UA
dc.title.alternativeПринципи організації освітнього процесу з дисципліни внутрішня медицинаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Antoniv A.A. et al. Principles_9-10_2022.pdf465.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.