Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27040
Название: Principles of organizing the educational process in the discipline of internal medicine
Другие названия: Принципи організації освітнього процесу з дисципліни внутрішня медицина
Авторы: Antoniv, A.A.
Kotsyubiychuk, Z.Y.
Banul, B.Yu.
Chibotaru, K.I.
Антонів, Альона Андріївна
Коцюбійчук, Зоряна Ярославівна
Банул, Богдана Юріївна
Чіботару, К.I.
Ключевые слова: educational process
internal medicine
clinical pharmacology
students
освітній процес
внутрішня медицина
клінічна фармакологія
студенти
Дата публикации: 2022
Издательство: Colloquium-journal (Польський міжнародний журнал наукових публікацій)
Краткий осмотр (реферат): Abstract. The article highlights the experience of organizing the pedagogical process in the discipline of internal medicine, which includes clinical pharmacology. The essence of the principle is to study the individual psychological and age characteristics of each student to maximize the quality of his education and development. An integral part of mastering the discipline is the acquisition of knowledge about the effects of drugs on the body of a sick person, methods of controlling the effective and safe use of drugs. To perform these tasks, teachers of clinical pharmacology are constantly working to improve the generally accepted and find new ways to optimize the educational process. Анотація. У статті висвітлені досвід організації освітнього процесу з дисципліни внутрішня медицина, що включає клінічну фармакологію. Сутність принципу полягає у вивченні індивідуальних психологічних і вікових особливостей кожного студента для максимального забезпечення підвищення якості його навчання та розвитку. Невід'ємною складовою опанування дисципліни є засвоєння знань впливу лікарських засобів на організм хворої людини, методів контролю ефективного і безпечного застосування препаратів. Для виконання цих завдань викладачі клінічної фармакології постійно працюють над удосконаленням загальноприйнятих і пошуком нових напрямів оптимізації навчального процесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27040
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Antoniv A.A. et al. Principles_9-10_2022.pdf465.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.