Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300
Назва: Зворотний зв’язок лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо впровадження в освітній процес методики обговорення клінічних випадків
Автори: Богуцька, Н.К.
Ключові слова: зворотний зв’язок
інтернатура
активне навчання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Буковинський державний медичний університет
Короткий огляд (реферат): Анотація. В статті описано результати опитування лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо ефективності впровадження в навчальний процес такого активного методу навчання як обговорення клінічних випадків (кейсів). Завдяки активному залученню самих учасників навчального процесу в якості тих, хто готує, презентує клінічний кейс та модерує процес обговорення в групі, істотно поліпшується мотивація та ставлення лікарів до їх освітнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300
ISBN: 617-966-519-039-5
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ 7. Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bohuts'ka N.K._291-295.pdf231.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.