Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300
Название: Зворотний зв’язок лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо впровадження в освітній процес методики обговорення клінічних випадків
Авторы: Богуцька, Н.К.
Ключевые слова: зворотний зв’язок
інтернатура
активне навчання
Дата публикации: 2023
Издательство: Буковинський державний медичний університет
Краткий осмотр (реферат): Анотація. В статті описано результати опитування лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо ефективності впровадження в навчальний процес такого активного методу навчання як обговорення клінічних випадків (кейсів). Завдяки активному залученню самих учасників навчального процесу в якості тих, хто готує, презентує клінічний кейс та модерує процес обговорення в групі, істотно поліпшується мотивація та ставлення лікарів до їх освітнього середовища.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300
ISBN: 617-966-519-039-5
Располагается в коллекциях:СЕКЦІЯ 7. Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bohuts'ka N.K._291-295.pdf231.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.