Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогуцька, Н.К.-
dc.coverage.temporal21 червня 2023 р.uk
dc.date.accessioned2024-03-21T09:54:09Z-
dc.date.available2024-03-21T09:54:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.isbn617-966-519-039-5-
dc.identifier.otherУДК 378.147.018.46:614.253.1:616-053.2-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300-
dc.description.abstractАнотація. В статті описано результати опитування лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо ефективності впровадження в навчальний процес такого активного методу навчання як обговорення клінічних випадків (кейсів). Завдяки активному залученню самих учасників навчального процесу в якості тих, хто готує, презентує клінічний кейс та модерує процес обговорення в групі, істотно поліпшується мотивація та ставлення лікарів до їх освітнього середовища.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectзворотний зв’язокuk_UA
dc.subjectінтернатураuk_UA
dc.subjectактивне навчанняuk_UA
dc.titleЗворотний зв’язок лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо впровадження в освітній процес методики обговорення клінічних випадківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.conferenceIII науково-практична інтернет-конференція «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині»uk
dc.event.placeЧернівціuk
Appears in Collections:СЕКЦІЯ 7. Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bohuts'ka N.K._291-295.pdf231.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.