Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20669
Название: Interaction of the curator and student self-government and its influence on the regulation of the quality of education
Авторы: Semenenko, Svitlana Bogdanivna
Tymofiychuk, Inga Romanivna
Slobodian, Kseniia Valeriivna
Chernei, Nadiia Yaroslavivna
Rudan, Kseniia Volodymyrivna
Ключевые слова: education
Bologna process
curator
educational process
student government
Дата публикации: 2022
Издательство: Cognum Publishing House
Библиографическое описание: Proceedings of 14th International Scientific and Practical Conference «International scientific innovations in human life» (Manchester, United Kingdom 4-6 August 2022)
Краткий осмотр (реферат): Abstract. This article discusses the features of educational work is always aimed at developing and introducing the Bologna process and revising the principles of educating student youth, self-education and self-organization as well as individual responsibility for their direct activities. Student self-government is an important factor in the upbringing of socially valuable qualities of student youth in their educational activities. Among such socially valuable qualities of student youth we also include social orientation.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20669
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chernei NYa et al. Interaction of the curator and student self-government_2022.pdf1.29 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.