Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20669
Назва: Interaction of the curator and student self-government and its influence on the regulation of the quality of education
Автори: Semenenko, Svitlana Bogdanivna
Tymofiychuk, Inga Romanivna
Slobodian, Kseniia Valeriivna
Chernei, Nadiia Yaroslavivna
Rudan, Kseniia Volodymyrivna
Ключові слова: education
Bologna process
curator
educational process
student government
Дата публікації: 2022
Видавництво: Cognum Publishing House
Бібліографічний опис: Proceedings of 14th International Scientific and Practical Conference «International scientific innovations in human life» (Manchester, United Kingdom 4-6 August 2022)
Короткий огляд (реферат): Abstract. This article discusses the features of educational work is always aimed at developing and introducing the Bologna process and revising the principles of educating student youth, self-education and self-organization as well as individual responsibility for their direct activities. Student self-government is an important factor in the upbringing of socially valuable qualities of student youth in their educational activities. Among such socially valuable qualities of student youth we also include social orientation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20669
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernei NYa et al. Interaction of the curator and student self-government_2022.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.