Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9847
Назва: | ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЛЕКЦІЙ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ШКОЛІ |
Автори: | Гончаренко, В.А. Дмитренко, Р.Р. Іваніцька, Олеся Вікторівна Бамбуляк, А.В. |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Буковинський державний медичний університет |
Короткий огляд (реферат): | Основною формою навчання у вищому навчальному закладі залишається лекція, незважаючи на її гостру критику, як пасивної форми навчання. Лекції є однією із найдавніших та найпоширеніших форм викладання у вищій медичній школі |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9847 |
Розташовується у зібраннях: | Тези. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged.pdf | 485.23 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.