Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9847
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончаренко, В.А. | |
dc.contributor.author | Дмитренко, Р.Р. | |
dc.contributor.author | Іваніцька, Олеся Вікторівна | uk |
dc.contributor.author | Бамбуляк, А.В. | |
dc.date.accessioned | 2015-11-16T06:57:28Z | |
dc.date.available | 2015-11-16T06:57:28Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9847 | |
dc.description.abstract | Основною формою навчання у вищому навчальному закладі залишається лекція, незважаючи на її гостру критику, як пасивної форми навчання. Лекції є однією із найдавніших та найпоширеніших форм викладання у вищій медичній школі | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра хірургічної та дитячої стоматології | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Буковинський державний медичний університет | ru_RU |
dc.title | ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЛЕКЦІЙ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ШКОЛІ | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Тези. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged.pdf | 485.23 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.