Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/8353
Название: | З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу |
Авторы: | Пішак, Василь Павлович Захарчук, Олександр Іванович Кривчанська, Мяр’яна Іванівна |
Ключевые слова: | кейс-метод, лекція, презентація |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Медична освіта – 2013. – №1. – C. 16-20. |
Серия/номер: | УДК 378.091.32/.33:61; |
Краткий осмотр (реферат): | Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за мету створити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надати великий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/8353 |
Располагается в коллекциях: | Статті. Кафедра медичної біології та генетики |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.