Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/8353
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПішак, Василь Павлович
dc.contributor.authorЗахарчук, Олександр Івановичuk
dc.contributor.authorКривчанська, Мяр’яна Іванівнаuk
dc.date.accessioned2015-03-02T11:24:44Z
dc.date.available2015-03-02T11:24:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/8353
dc.description.abstractКейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за мету створити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надати великий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМедична освіта – 2013. – №1. – C. 16-20.ru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.091.32/.33:61;
dc.subjectкейс-метод, лекція, презентаціяru_RU
dc.titleЗ досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалуru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра медичної біології та генетики



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.