Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/4511
Название: | Мультифакторний аналіз показників психосоціального розвитку дітей шкільного віку |
Авторы: | Хільчевська, Вікторія Станіславівна |
Ключевые слова: | діти здоров'я формування особистості психоемоційний статус дети здоровье формирование личности психоэмоциональный статус children health personality moulding psychoemotional development |
Дата публикации: | 2006 |
Издательство: | Буковинський медичний вісник |
Краткий осмотр (реферат): | У роботі вивчались особливості психосоціального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей від 8 до 17 років Буковинського регіону. У результаті комплексного обстеження виявлено віковостатеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди щодо соціальної адаптації. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в її формуванні. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/4511 |
Располагается в коллекциях: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sc524.pdf | 178.83 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.