Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/4511
Название: Мультифакторний аналіз показників психосоціального розвитку дітей шкільного віку
Авторы: Хільчевська, Вікторія Станіславівна
Ключевые слова: діти
здоров'я
формування особистості
психоемоційний статус
дети
здоровье
формирование личности
психоэмоциональный статус
children
health
personality moulding
psychoemotional development
Дата публикации: 2006
Издательство: Буковинський медичний вісник
Краткий осмотр (реферат): У роботі вивчались особливості психосоціального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей від 8 до 17 років Буковинського регіону. У результаті комплексного обстеження виявлено віковостатеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди щодо соціальної адаптації. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в її формуванні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/4511
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sc524.pdf178.83 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.