Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/4511Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Хільчевська, Вікторія Станіславівна | - |
| dc.date.accessioned | 2012-12-10T17:32:58Z | - |
| dc.date.available | 2012-12-10T17:32:58Z | - |
| dc.date.issued | 2006 | - |
| dc.identifier.other | УДК 616.825.2-053.4:88 | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/4511 | - |
| dc.description.abstract | У роботі вивчались особливості психосоціального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей від 8 до 17 років Буковинського регіону. У результаті комплексного обстеження виявлено віковостатеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди щодо соціальної адаптації. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в її формуванні. | ru_RU |
| dc.language.iso | other | ru_RU |
| dc.publisher | Буковинський медичний вісник | ru_RU |
| dc.subject | діти | ru_RU |
| dc.subject | здоров'я | ru_RU |
| dc.subject | формування особистості | ru_RU |
| dc.subject | психоемоційний статус | ru_RU |
| dc.subject | дети | ru_RU |
| dc.subject | здоровье | ru_RU |
| dc.subject | формирование личности | ru_RU |
| dc.subject | психоэмоциональный статус | ru_RU |
| dc.subject | children | ru_RU |
| dc.subject | health | ru_RU |
| dc.subject | personality moulding | ru_RU |
| dc.subject | psychoemotional development | ru_RU |
| dc.title | Мультифакторний аналіз показників психосоціального розвитку дітей шкільного віку | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
