Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/4511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХільчевська, Вікторія Станіславівна-
dc.date.accessioned2012-12-10T17:32:58Z-
dc.date.available2012-12-10T17:32:58Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.otherУДК 616.825.2-053.4:88-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/4511-
dc.description.abstractУ роботі вивчались особливості психосоціального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей від 8 до 17 років Буковинського регіону. У результаті комплексного обстеження виявлено віковостатеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди щодо соціальної адаптації. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в її формуванні.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБуковинський медичний вісникru_RU
dc.subjectдітиru_RU
dc.subjectздоров'яru_RU
dc.subjectформування особистостіru_RU
dc.subjectпсихоемоційний статусru_RU
dc.subjectдетиru_RU
dc.subjectздоровьеru_RU
dc.subjectформирование личностиru_RU
dc.subjectпсихоэмоциональный статусru_RU
dc.subjectchildrenru_RU
dc.subjecthealthru_RU
dc.subjectpersonality mouldingru_RU
dc.subjectpsychoemotional developmentru_RU
dc.titleМультифакторний аналіз показників психосоціального розвитку дітей шкільного вікуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sc524.pdf178.83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.