Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27136
Назва: | Підготовка студентів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-2. Стоматологія” |
Інші назви: | Training of students for licensed integral examination “Krok-2. Dentistry” |
Автори: | Паліс, Сергій Юрійович Palis, S. |
Ключові слова: | дистанційне навчання інформаційні технології ліцензійний інтегрований іспит самопідготовка distance learning information technologies Licensed Integral Examination unsupervised training |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | The scientific heritage (міжнародний науковий мультидисциплінарний журнал) |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання для самопідготовки студентів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 2.Стоматологія". Аналіз проводився за останні шість навчальних роки. Для цього були використанні дані вхідного рівня знань, результати в системі «Moodle» та офіційні результати іспиту студентів 5 курсу стоматологічного факультету. З’ясовано, що використання СДН для самостійної роботи та контролю знань студентів 5 курсу стоматологічного факультету при підготовці до ЛІІ “Крок 2. Стоматологія” сприяє покращенню рівня підготовки та досягненню більш високих її результатів. Abstract. The article presents the analysis of efficacy to apply a distance learning system (DLS) in unsupervised stu- dents’ training to take the Licensed Integral Examination (LIE) “KROK-2. Dentistry”. The analysis has been con- ducted for the last six years. For this purpose the data concerning the initial level of students’ knowledge, the results of training in «MOODLE» system and official results of the examination among the fifth-year students of the Stomatological Faculty obtained. Application of DLS for unsupervised training and testing knowledge of the fifth-year students of the Stomatological Faculty while preparing to LIE “KROK-2. Dentistry” has been found to promote better level of training and achieving higher results. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27136 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Palis S.Yu. Pidhotovka_ukr_47-50_2020.pdf | 303.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.