Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27136
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Паліс, Сергій Юрійович | - |
dc.contributor.author | Palis, S. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-07T07:39:40Z | - |
dc.date.available | 2025-08-07T07:39:40Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27136 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання для самопідготовки студентів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 2.Стоматологія". Аналіз проводився за останні шість навчальних роки. Для цього були використанні дані вхідного рівня знань, результати в системі «Moodle» та офіційні результати іспиту студентів 5 курсу стоматологічного факультету. З’ясовано, що використання СДН для самостійної роботи та контролю знань студентів 5 курсу стоматологічного факультету при підготовці до ЛІІ “Крок 2. Стоматологія” сприяє покращенню рівня підготовки та досягненню більш високих її результатів. Abstract. The article presents the analysis of efficacy to apply a distance learning system (DLS) in unsupervised stu- dents’ training to take the Licensed Integral Examination (LIE) “KROK-2. Dentistry”. The analysis has been con- ducted for the last six years. For this purpose the data concerning the initial level of students’ knowledge, the results of training in «MOODLE» system and official results of the examination among the fifth-year students of the Stomatological Faculty obtained. Application of DLS for unsupervised training and testing knowledge of the fifth-year students of the Stomatological Faculty while preparing to LIE “KROK-2. Dentistry” has been found to promote better level of training and achieving higher results. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | The scientific heritage (міжнародний науковий мультидисциплінарний журнал) | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | ліцензійний інтегрований іспит | uk_UA |
dc.subject | самопідготовка | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | information technologies | uk_UA |
dc.subject | Licensed Integral Examination | uk_UA |
dc.subject | unsupervised training | uk_UA |
dc.title | Підготовка студентів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-2. Стоматологія” | uk_UA |
dc.title.alternative | Training of students for licensed integral examination “Krok-2. Dentistry” | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Статті. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Palis S.Yu. Pidhotovka_ukr_47-50_2020.pdf | 303.04 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.