Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13177
Название: Досвід впровадження проблемно-орієнтованого навчання в рамках грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ при викладанні педіатрії
Авторы: Гарас, М.Н
Дата публикации: 2017
Издательство: Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні: матеріали XIV Всеукр. НПК з міжнар. Участю
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13177
Располагается в коллекциях:Тези. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файлы этого ресурса:
Файл Опис РазмерФормат 
138. вітч тези Тернопіль навч -метод 2017-С. 28-28.pdf191.11 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.