Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарас, М.Н-
dc.date.accessioned2017-10-23T11:27:02Z-
dc.date.available2017-10-23T11:27:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13177-
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherСучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні: матеріали XIV Всеукр. НПК з міжнар. Участюru_RU
dc.titleДосвід впровадження проблемно-орієнтованого навчання в рамках грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ при викладанні педіатріїru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
138. вітч тези Тернопіль навч -метод 2017-С. 28-28.pdf191.11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.