Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13177
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гарас, М.Н | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-23T11:27:02Z | - |
dc.date.available | 2017-10-23T11:27:02Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13177 | - |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні: матеріали XIV Всеукр. НПК з міжнар. Участю | ru_RU |
dc.title | Досвід впровадження проблемно-орієнтованого навчання в рамках грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ при викладанні педіатрії | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Тези. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
138. вітч тези Тернопіль навч -метод 2017-С. 28-28.pdf | 191.11 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.