Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
Назва: Роль маркетингу у формуванні ринку медичних послуг
Автори: Ревенко, Жанетта Анатоліївна
Навчук, Ігор Васильович
Грицюк, Мар'яна Іванівна
Дата публікації: 26-бер-2015
Видавництво: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної Internet-конференції (м. Харків, 26-27 березня 2015 р.) / редкол.: В.В. Малий та ін. - Х.: НФаУ, 2015. -411 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
роль маркетингу у формуванні ринку медичних послуг.pdf167.43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.