Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
Title: Роль маркетингу у формуванні ринку медичних послуг
Authors: Ревенко, Жанетта Анатоліївна
Навчук, Ігор Васильович
Грицюк, Мар'яна Іванівна
Issue Date: 26-Mar-2015
Publisher: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної Internet-конференції (м. Харків, 26-27 березня 2015 р.) / редкол.: В.В. Малий та ін. - Х.: НФаУ, 2015. -411 с.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
Appears in Collections:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.