Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25146
Назва: Використання симуляційних технологій в оптимізації практичної підготовки студентів у Буковинському державному медичному університеті
Інші назви: The use of simulation technologies in optimization of students’ practical training in Bukovinan state medical university
Автори: Бойчук, Тарас Миколайович
Геруш, Ігор Васильович
Ходоровський, Володимир Михайлович
Колоскова, Олена Костянтинівна
Марусик, Уляна Іванівна
Boychuk, T.M.
Gerush, I.V.
Khodorovskyi, V.M.
Koloskova, O.K.
Marusyk, U.I.
Ключові слова: симуляційні технології навчання
симуляційна медицина
практичні навички
simulation-based teaching and learning
medical simulation
practical skills
Дата публікації: 2019
Видавництво: Медична освіта (науково-практичний журнал)
Бібліографічний опис: Матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України»
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – оцінити ефективність застосування симуляційного навчання для покращення професійної підготовки медиків на базі Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» з урахуванням ставлення студентів до даної освітньої технології. Висновки. Метод стимуляційного навчання в умовах COSMIT є сучасним і ефективним засобом підвищення ефективності фахової підготовки на додипломному етапі. Занурення суб’єктів навчання в клінічну ситуацію, створену за допомогою сучасних тренажерів і фантомів, а також стандартизованих пацієнтів, не тільки дозволяє покращити компетентнісну підготовку студентів, але і поліпшує впевненість та готовність майбутніх медиків до вирішення клінічних задач у реальних умовах. The aim of the work – to evaluate the effectiveness of simulation training for improving the professional training of physicians on the basis of the Bukovinian State Medical University, based on the attitude of students to this educational technology. Conclusions. The method of stimulation training under the conditions of COSMIT is a modern and effective means of improving the efficiency of professional training at the postgraduate stage. The immersion of subjects in the clinical situation, created with the help of modern simulators and phantoms, as well as standardized patients, not only improves the competence of the students, but also improves the confidence and readiness of future physicians to solve clinical problems in real conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25146
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boichuk T.M. ta in. Vykorystannia symuliatsiinykh_ukr_2019.pdf246.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.