Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойчук, Тарас Миколайович-
dc.contributor.authorГеруш, Ігор Васильович-
dc.contributor.authorХодоровський, Володимир Михайлович-
dc.contributor.authorКолоскова, Олена Костянтинівна-
dc.contributor.authorМарусик, Уляна Іванівна-
dc.contributor.authorBoychuk, T.M.-
dc.contributor.authorGerush, I.V.-
dc.contributor.authorKhodorovskyi, V.M.-
dc.contributor.authorKoloskova, O.K.-
dc.contributor.authorMarusyk, U.I.-
dc.date.accessioned2024-05-09T12:44:01Z-
dc.date.available2024-05-09T12:44:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМатеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України»uk_UA
dc.identifier.otherdoi 10.11603/me.2414-5998.2019.3.10121-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33-027.22:378.4:61(477.85)-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25146-
dc.description.abstractМета роботи – оцінити ефективність застосування симуляційного навчання для покращення професійної підготовки медиків на базі Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» з урахуванням ставлення студентів до даної освітньої технології. Висновки. Метод стимуляційного навчання в умовах COSMIT є сучасним і ефективним засобом підвищення ефективності фахової підготовки на додипломному етапі. Занурення суб’єктів навчання в клінічну ситуацію, створену за допомогою сучасних тренажерів і фантомів, а також стандартизованих пацієнтів, не тільки дозволяє покращити компетентнісну підготовку студентів, але і поліпшує впевненість та готовність майбутніх медиків до вирішення клінічних задач у реальних умовах. The aim of the work – to evaluate the effectiveness of simulation training for improving the professional training of physicians on the basis of the Bukovinian State Medical University, based on the attitude of students to this educational technology. Conclusions. The method of stimulation training under the conditions of COSMIT is a modern and effective means of improving the efficiency of professional training at the postgraduate stage. The immersion of subjects in the clinical situation, created with the help of modern simulators and phantoms, as well as standardized patients, not only improves the competence of the students, but also improves the confidence and readiness of future physicians to solve clinical problems in real conditions.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМедична освіта (науково-практичний журнал)uk_UA
dc.subjectсимуляційні технології навчанняuk_UA
dc.subjectсимуляційна медицинаuk_UA
dc.subjectпрактичні навичкиuk_UA
dc.subjectsimulation-based teaching and learninguk_UA
dc.subjectmedical simulationuk_UA
dc.subjectpractical skillsuk_UA
dc.titleВикористання симуляційних технологій в оптимізації практичної підготовки студентів у Буковинському державному медичному університетіuk_UA
dc.title.alternativeThe use of simulation technologies in optimization of students’ practical training in Bukovinan state medical universityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boichuk T.M. ta in. Vykorystannia symuliatsiinykh_ukr_2019.pdf246.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.