Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/240
Название: Багатофакторний аналіз показників здоров’я та формування особистості дітей шкільного віку
Авторы: Хільчевська, Вікторія Станіславівна
Ключевые слова: діти шкільного віку
оцінка стану здоров’я
фізичний розвиток
формування особистості
розумова працездатність
психоемоційний розвиток
перцентильні стандарти
критичні вікові періоди
Дата публикации: 8-фев-2001
Издательство: Буковинська державна медична академія
Краткий осмотр (реферат): Дисертація присвячена проблемі росту та розвитку дітей шкільного віку. В основі роботи лежить комплексний міждисциплінарний підхід до оцінки стану здоров’я дитини на підставі вивчення показників захворюваності, фізичного, розумового та психоемоційного розвитку, становлення їх особистості. Для ряду показників розумової працездатності та психоемоційного статусу розроблено сучасні графічні форми перцентильних вікових стандартів. В результаті комплексного обстеження виявлено віко-статеві групи дітей із зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди по порушенню гармонійності розвитку. Так, критичним віком для виникнення психоемоційних порушень є 13 років у обох статей і 16 років для дівчат внаслідок загострення негативних емоціональних рис. Для становлення особистості такими віковими періодами є 10 і 13 років для обох статей, 15-16 років для юнаків, за рахунок недорозвиненості особистісних якостей та заниженої самооцінки. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв’язку із біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу у її формуванні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/240
Располагается в коллекциях:Автореферати

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
Khilchevska_Bahatofaktornyi.pdf279.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.