Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХільчевська, Вікторія Станіславівна-
dc.date.accessioned2011-12-26T14:07:09Z-
dc.date.available2011-12-26T14:07:09Z-
dc.date.issued2001-02-08-
dc.identifier.otherУДК 616.825.2-053.4:88-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/240-
dc.description.abstractДисертація присвячена проблемі росту та розвитку дітей шкільного віку. В основі роботи лежить комплексний міждисциплінарний підхід до оцінки стану здоров’я дитини на підставі вивчення показників захворюваності, фізичного, розумового та психоемоційного розвитку, становлення їх особистості. Для ряду показників розумової працездатності та психоемоційного статусу розроблено сучасні графічні форми перцентильних вікових стандартів. В результаті комплексного обстеження виявлено віко-статеві групи дітей із зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди по порушенню гармонійності розвитку. Так, критичним віком для виникнення психоемоційних порушень є 13 років у обох статей і 16 років для дівчат внаслідок загострення негативних емоціональних рис. Для становлення особистості такими віковими періодами є 10 і 13 років для обох статей, 15-16 років для юнаків, за рахунок недорозвиненості особистісних якостей та заниженої самооцінки. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв’язку із біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу у її формуванні.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБуковинська державна медична академіяru_RU
dc.subjectдіти шкільного вікуru_RU
dc.subjectоцінка стану здоров’яru_RU
dc.subjectфізичний розвитокru_RU
dc.subjectформування особистостіru_RU
dc.subjectрозумова працездатністьru_RU
dc.subjectпсихоемоційний розвитокru_RU
dc.subjectперцентильні стандартиru_RU
dc.subjectкритичні вікові періодиru_RU
dc.titleБагатофакторний аналіз показників здоров’я та формування особистості дітей шкільного вікуru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File SizeFormat 
Khilchevska_Bahatofaktornyi.pdf279.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.