Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20797
Название: Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning
Другие названия: Особливості викладання патоморфології та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання
Авторы: Garvasiuk, O.V.
Namestiuk, S.V.
Гарвасюк, О.В.
Наместюк, С.В.
Ключевые слова: visualization technology
pedagogical process
practical lesson
pathomorphology
технологія візуалізації
педагогічний процес
практичне заняття
патоморфологія
Дата публикации: 2022
Издательство: Клінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)
Краткий осмотр (реферат): The technology of visualization of educational information is a system that includes a set of educational knowledge; visual ways of their presentation; visual and technical means of information transmission; psychological methods of using and developing visual thinking in the learning process. The visualization technology displays key elements of the educational material content. Scribing methodologies (English «scribe» in the sense of «drive a pen»), the use of WebQuests when working with macro drugs in preparation for the final module control № 2 in «Pathomorphology» and the use of mental maps have proven themselves in terms of distance learning. The article evaluates questions about the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and sectional course to foreign students in terms of distance learning and in the context of proper preparation for the Unified State Qualifying Exam Step-1, discusses effective practical training in general. Технологія візуалізації навчальної інформації – система, яка містить комплекс навчальних знань, візуальні способи їхнього представлення, візуально-технічні засоби передачі інформації, психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення у процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розумінні «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів під час роботи з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю № 2 з предмета «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. У статті порушуються питання щодо особливостей викладання предмета «Патоморфологія» та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання та в контексті належної підготовки до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту Крок-1, обговорюється питання ефективності практичного заняття в цілому.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20797
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Garvasiuk OV, Namestiuk SV. Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students_2022.pdf342.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.