Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGarvasiuk, O.V.-
dc.contributor.authorNamestiuk, S.V.-
dc.contributor.authorГарвасюк, О.В.-
dc.contributor.authorНаместюк, С.В.-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:16:00Z-
dc.date.available2023-05-07T17:16:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXI.4.82.2022.13-
dc.identifier.otherУДК 611-013.85:618.39-021.3-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20797-
dc.description.abstractThe technology of visualization of educational information is a system that includes a set of educational knowledge; visual ways of their presentation; visual and technical means of information transmission; psychological methods of using and developing visual thinking in the learning process. The visualization technology displays key elements of the educational material content. Scribing methodologies (English «scribe» in the sense of «drive a pen»), the use of WebQuests when working with macro drugs in preparation for the final module control № 2 in «Pathomorphology» and the use of mental maps have proven themselves in terms of distance learning. The article evaluates questions about the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and sectional course to foreign students in terms of distance learning and in the context of proper preparation for the Unified State Qualifying Exam Step-1, discusses effective practical training in general. Технологія візуалізації навчальної інформації – система, яка містить комплекс навчальних знань, візуальні способи їхнього представлення, візуально-технічні засоби передачі інформації, психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення у процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розумінні «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів під час роботи з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю № 2 з предмета «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. У статті порушуються питання щодо особливостей викладання предмета «Патоморфологія» та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання та в контексті належної підготовки до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту Крок-1, обговорюється питання ефективності практичного заняття в цілому.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)uk_UA
dc.subjectvisualization technologyuk_UA
dc.subjectpedagogical processuk_UA
dc.subjectpractical lessonuk_UA
dc.subjectpathomorphologyuk_UA
dc.subjectтехнологія візуалізаціїuk_UA
dc.subjectпедагогічний процесuk_UA
dc.subjectпрактичне заняттяuk_UA
dc.subjectпатоморфологіяuk_UA
dc.titlePeculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learninguk_UA
dc.title.alternativeОсобливості викладання патоморфології та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.