Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19527
Назва: Значення демонстраційних макропрепаратів як елемента наочності в сучасних методиках викладання анатомії людини
Інші назви: Значение демонстрационных макропрепаратов как элемента наглядности в современных методиках преподавания анатомии человека
The Value of Demonstration Macrospecimens as Visual Elements in Modern Methods of Teaching Human Anatomy
Автори: Лаврів, Леся Петрівна
Кашперук-Карпюк, Інна Сергіївна
Лаврив, Л.П.
Кашперук-Карпюк, И.С.
Lavriv, L.P.
Kashperuk-Karpiuk, I.S.
Ключові слова: демонстраційні анатомічні макропрепарати
анатомія людини
методика викладання
демонстрационные анатомические макропрепараты
анатомия человека
методика преподавания
demonstration anatomic macropreparations
human anatomy
teaching technique
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник проблем біології і медицини (Український науково-практичний журнал)
Короткий огляд (реферат): Резюме. Теоретичною базою професії лікаря є анатомія людини, яка у системі медичної освіти має фундаментальне та важливе клінічне значення, оскільки незнання анатомічних деталей може служити причиною лікарських помилок. З метою забезпечення наочності навчального процесу на практичних заняттях поряд із використанням комплексу сучасних комп'ютерних інформаційних технологій, таблиць, рентгенограм, муляжів, анатомічних атласів слід широко використовувати натуральні анатомічні препарати. Резюме. Теоретической базой профессии врача является анатомия человека, которая в системе медицинского образования имеет фундаментальное и важное клиническое значение, поскольку незнание анатомических деталей может служить причиной врачебных ошибок. С целью обеспечения наглядности учебного процесса на практических занятиях наряду с использованием комплекса современных компьютерных информационных технологий, таблиц, рентгенограмм, муляжей, анатомических атласов следует широко использовать натуральные анатомические препараты. Abstract. The objective of Bologna Convention is to create conditions when the majority of people, taking advantage of all the achievements of national systems of education and science, can be in demand on the European labour-market. To improve the quality of training physicians, further advance of the methods of teaching theoretical subjects at higher medical educational establishments which form world outlook of medical professionals concerning the questions of therapeutic and practical activity is of special importance. Mastering these subjects should be combined with the application of a number of visual aids as the evidence of theoretical statements with practical processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19527
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра анатомії, топографічної анатомії та оперативної хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VisProbBioliMed_2015_2(1)_091.pdf206.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.