Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаврів, Леся Петрівна-
dc.contributor.authorКашперук-Карпюк, Інна Сергіївна-
dc.contributor.authorЛаврив, Л.П.-
dc.contributor.authorКашперук-Карпюк, И.С.-
dc.contributor.authorLavriv, L.P.-
dc.contributor.authorKashperuk-Karpiuk, I.S.-
dc.date.accessioned2022-04-18T13:56:50Z-
dc.date.available2022-04-18T13:56:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 378.147:611]:371.335-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19527-
dc.description.abstractРезюме. Теоретичною базою професії лікаря є анатомія людини, яка у системі медичної освіти має фундаментальне та важливе клінічне значення, оскільки незнання анатомічних деталей може служити причиною лікарських помилок. З метою забезпечення наочності навчального процесу на практичних заняттях поряд із використанням комплексу сучасних комп'ютерних інформаційних технологій, таблиць, рентгенограм, муляжів, анатомічних атласів слід широко використовувати натуральні анатомічні препарати. Резюме. Теоретической базой профессии врача является анатомия человека, которая в системе медицинского образования имеет фундаментальное и важное клиническое значение, поскольку незнание анатомических деталей может служить причиной врачебных ошибок. С целью обеспечения наглядности учебного процесса на практических занятиях наряду с использованием комплекса современных компьютерных информационных технологий, таблиц, рентгенограмм, муляжей, анатомических атласов следует широко использовать натуральные анатомические препараты. Abstract. The objective of Bologna Convention is to create conditions when the majority of people, taking advantage of all the achievements of national systems of education and science, can be in demand on the European labour-market. To improve the quality of training physicians, further advance of the methods of teaching theoretical subjects at higher medical educational establishments which form world outlook of medical professionals concerning the questions of therapeutic and practical activity is of special importance. Mastering these subjects should be combined with the application of a number of visual aids as the evidence of theoretical statements with practical processes.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник проблем біології і медицини (Український науково-практичний журнал)uk_UA
dc.subjectдемонстраційні анатомічні макропрепаратиuk_UA
dc.subjectанатомія людиниuk_UA
dc.subjectметодика викладанняuk_UA
dc.subjectдемонстрационные анатомические макропрепаратыuk_UA
dc.subjectанатомия человекаuk_UA
dc.subjectметодика преподаванияuk_UA
dc.subjectdemonstration anatomic macropreparationsuk_UA
dc.subjecthuman anatomyuk_UA
dc.subjectteaching techniqueuk_UA
dc.titleЗначення демонстраційних макропрепаратів як елемента наочності в сучасних методиках викладання анатомії людиниuk_UA
dc.title.alternativeЗначение демонстрационных макропрепаратов как элемента наглядности в современных методиках преподавания анатомии человекаuk_UA
dc.title.alternativeThe Value of Demonstration Macrospecimens as Visual Elements in Modern Methods of Teaching Human Anatomyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті. Кафедра анатомії, топографічної анатомії та оперативної хірургії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VisProbBioliMed_2015_2(1)_091.pdf206.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.