Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19030
Название: Використання методу Case study в процесі професійно орієнтованого навчання
Авторы: Захарчук, Олександр Іванович
Кривчанська, Мар'яна Іванівна
Кадельник, Людмила Олександрівна
Ключевые слова: презентація
навчання
конспект
навчальний процес
Дата публикации: 2019
Издательство: БДМУ
Библиографическое описание: Матеріали науково-практичної інтернет-конференції "Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині" (27 листопада 2019 р., м. Чернівці)
Краткий осмотр (реферат): Анотація. Презентація зобов'язує за короткий проміжок часу надати великий об'єм інформації та подій. Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу "вільного конспекту" лекції має за мету створити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словарний запас.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19030
Располагается в коллекциях:Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
285_Захарчук та ін.pdf490.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.