Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13660
Назва: Соціальні медіа як інструмент бібліотечного інтернет-маркетингу
Автори: Хитик, Валентина Іванівна
Ключові слова: бібліотечний інтернет-маркетинг
бібліотеки у соціальних медіа
обслуговування користувачів бібліотеки
библиотечный интернет-маркетинг
библиотеки в социальных медиа
обслуживание пользователей библиотеки
library internet-marketing
libraries in social media
library users'attendance
Дата публікації: 2017
Видавництво: Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс: матеріали круглого столу, Харків, 31 жовтня 2017 року
Короткий огляд (реферат): Розглядається потенціал соціальних медіа як ефективного засобу бібліотечного інтернет-маркетингу, спрямованого на організацію якісного обслуговування користувачів бібліотеки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13660
Розташовується у зібраннях:Публікації співробітників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.