Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13660
Название: Соціальні медіа як інструмент бібліотечного інтернет-маркетингу
Авторы: Хитик, Валентина Іванівна
Ключевые слова: бібліотечний інтернет-маркетинг
бібліотеки у соціальних медіа
обслуговування користувачів бібліотеки
библиотечный интернет-маркетинг
библиотеки в социальных медиа
обслуживание пользователей библиотеки
library internet-marketing
libraries in social media
library users'attendance
Дата публикации: 2017
Издательство: Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс: матеріали круглого столу, Харків, 31 жовтня 2017 року
Краткий осмотр (реферат): Розглядається потенціал соціальних медіа як ефективного засобу бібліотечного інтернет-маркетингу, спрямованого на організацію якісного обслуговування користувачів бібліотеки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13660
Располагается в коллекциях:Публікації співробітників



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.