Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11698
Назва: ROLE OF NEW INFORMATION TECHNOLOGIES IN TRAINING OF SECOND-YEAR MEDICAL STUDENTS ON DISCIPLINE “PATIENTS’ CARE (PRACTICE)”
Автори: Riabyi, Serhii Illich
Haidych, Lesya Ivanivna
Ключові слова: e-learning
practice
medical specialist
higher education
Дата публікації: тра-2016
Видавництво: ZBIÓR RAPORTÓW NAUKOWYCH Pedagogika Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki. (Lublin 30.05.-31.05.2016) Część 1. – P.88-90.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to an analysis of the role of new information technologies in the learning 2nd-year students of medical higher school on discipline “Patients’ Care (Practice)”. The priority tasks of training of medical specialists at the conditions of reforming the system of higher education are using information communication technologies by apps e-learning, telemedicine, simulation training to increase efficacy of transfer of knowledge.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11698
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рябий_zbornik_Lublin_30_05_2016.pdf115.71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.