Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11263
Назва: Шляхи оптимізації самостійної роботи іноземних студентів, як запорука формування гідної медичної освіти
Автори: Чернюх, Оксана Григорівна
Ключові слова: кредитно-модульна система освіти
самостійна робота
навчально-методична база
системність навчання
реконструктивний підхід
Дата публікації: 28-гру-2015
Видавництво: International scientific-practical forum of pedagogues, psychologists and medics " Geneva theoretical and practical forum of free topics ", the 28th of December, 2015, Geneva (Switzerland).
Серія/номер: December, 2015;С. 245-249
Короткий огляд (реферат): У роботі, на основі порівняльного аналізу досягнень та проблем викладання теоретичних дисциплін у медичних вузах і, безпосередньо, біоорганічної та біологічної хімії іноземним громадянам, проведений аналітичний огляд взаємозв'язку кредитно-модульної системи освіти та самостійної роботи студентської аудиторії, як запоруки формування якісної медичної освіти. Адже одним з головних завдань, що повинно бути виконане в рамках Болонського процесу, є залучення в Європу більшої кількості учнів і студентів з інших регіонів світу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11263
ISBN: 9787637903683
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forum pedagog Dec_2015 Chern.pdf12.86 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.