Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11109
Назва: PECULIARITIES OF EDUCATIONAL PROCESS IN LEARNING „NEUROLOGY“ UNDER CONDITIONES OF CREDIT-MODULE SYSTEM
Автори: Vasylieva, Natalia
Ключові слова: Neurology
Moodle
foreign students
Дата публікації: 18-лип-2016
Короткий огляд (реферат): The factors of optimization of educational process by using innovative technologies are discussed in the aspect of the introduction of credit-module system. It was the use of information and communication technologies on the basis of a learning Management System “Moodle” stimulates studying of Neurology and leads to enhancement of clinical competence of foreign students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11109
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра нервових хвороб, психіатрії та медичної психології ім. С.М. Савенка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильєва The Unity of Science_February_2016.pdf24.35 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.