Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10572
Назва: Pedagogical principles in teaching of medical students of various disciplines
Автори: Yurnyuk, S.V.
Boreyko, L.D.
Khomko, O.Y.
Senyuk, B.P.
Revenko, J.A.
Manchul, B.V.
Ключові слова: medical students
students self study
education
teaching principles
motivation
system education
practical skills
Дата публікації: лют-2016
Видавництво: Zbior raportow naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Pedagogika. Nauka wczoraj, dzis, jutro.” (28.02.2016) – Warszawa Wydawca: Sp. Z o.o. “Diamond trading tour”, Warszawa. 2016. #1, P.64 – 67.
Короткий огляд (реферат): Gaining medical students of various specialties in terms of preparation for practical classes and students’ self study is associated with certain difficulties. The attempts to fix this problem by the university were made through the determination of these methodological principles: such as motivation, organizing skills, specificity, self-improvement etc. The purpose of this was the necessity to integrate new pedagogical principles into the learning process. As a result undergraduate and postgraduate education programs are based on the following principles: 1) priority of self-study; 2) social activities; 3) individual approach; 4) systematic doctrine; 5) encouragement of individual creativity etc. Therefore integration of pedagogical principles into everyday teaching activities will contribute to the success of optimization and learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10572
ISSN: 978-83-65207-70-8
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbornik_50_31_Warszawa_28.02.2016-64-67.pdf141.36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.