Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10572
Название: Pedagogical principles in teaching of medical students of various disciplines
Авторы: Yurnyuk, S.V.
Boreyko, L.D.
Khomko, O.Y.
Senyuk, B.P.
Revenko, J.A.
Manchul, B.V.
Ключевые слова: medical students
students self study
education
teaching principles
motivation
system education
practical skills
Дата публикации: фев-2016
Издательство: Zbior raportow naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Pedagogika. Nauka wczoraj, dzis, jutro.” (28.02.2016) – Warszawa Wydawca: Sp. Z o.o. “Diamond trading tour”, Warszawa. 2016. #1, P.64 – 67.
Краткий осмотр (реферат): Gaining medical students of various specialties in terms of preparation for practical classes and students’ self study is associated with certain difficulties. The attempts to fix this problem by the university were made through the determination of these methodological principles: such as motivation, organizing skills, specificity, self-improvement etc. The purpose of this was the necessity to integrate new pedagogical principles into the learning process. As a result undergraduate and postgraduate education programs are based on the following principles: 1) priority of self-study; 2) social activities; 3) individual approach; 4) systematic doctrine; 5) encouragement of individual creativity etc. Therefore integration of pedagogical principles into everyday teaching activities will contribute to the success of optimization and learning process.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10572
ISSN: 978-83-65207-70-8
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zbornik_50_31_Warszawa_28.02.2016-64-67.pdf141.36 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.