Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9235| Title: | Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики |
| Authors: | Підвисоцька, Наталія Іванівна |
| Keywords: | дидактичні ігри медична генетика |
| Issue Date: | 2015 |
| Series/Report no.: | European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress |
| Abstract: | Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики. |
| URI: | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9235 |
| Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Підвисоцька22.pdf | 781.26 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
