Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9235Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Підвисоцька, Наталія Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2015-09-21T07:16:55Z | - |
| dc.date.available | 2015-09-21T07:16:55Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9235 | - |
| dc.description.abstract | Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики. | ru_RU |
| dc.relation.ispartofseries | European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress | - |
| dc.subject | дидактичні ігри | ru_RU |
| dc.subject | медична генетика | ru_RU |
| dc.title | Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Підвисоцька22.pdf | 781.26 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
