Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27130
Название: | Student scientific association of futures dentists |
Другие названия: | Студентська наукова асоціація майбутніх стоматологів |
Авторы: | Dronyk, I.I. Palis, S.Yu. Mandziuk, T.B. Дроник, Іван Іванович Паліс, Сергій Юрійович Мандзюк, Тетяна Богданівна |
Ключевые слова: | scientific circle student scientific work stomatology науковий гурток студент наукова робота стоматологія |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Наукові записки. Серія: Педагогічні науки |
Краткий осмотр (реферат): | The history of medicine shows how society changed its approach to diseases and ailments from ancient times to modern times. Universities began to systematically train doctors from about 1220 AD. in Italy, it was from those times that the first associations of doctors began to emerge. Today, in higher educational institutions, in particular, medical ones, student scientific circles are organized. The Sudent Scientific Society and their scientific research works are one of the most important means of improving the quality of training of specialists in higher education, which provides areas of scientific, methodical, organizational content, which ensures the training of all students in the skills of scientific research in accordance with the chosen specialty within the educational process. Student scientific circles and problem groups are created precisely to solve the set tasks. These scientific associations are created at the departments of the faculties and are the initial form of mastering the skills of scientific research by future specialists. In its activity, the circle and the circles themselves are guided by the principles of equality of circle members, self-governance, openness and transparency of activity, organic connection of research work with the educational process. For the successful professional training of highly qualified specialists in the new socio-economic conditions, the personality of the student, the ability to make independent decisions and their further implementation acquire primary importance. Learning becomes person-oriented. The main task of education in Ukraine at the current stage is compliance with the standards of highly developed countries and the achievement of results that will demonstrate competitiveness in a single professional world space. Medical education should provide high-quality training of medical workers, who are obliged not only to master a specialty, but also to possess professional competencies, actively engage in scientific activities, and constantly improve themselves. Research work (R&D) of students is a component of professional training, which involves teaching students research methodology and methods, as well as systematic participation in research activities, the application of technologies and creative skills to solve certain scientific tasks. Історія медицини показує, як суспільство змінювало свій підхід до хвороб і недуг починаючи з античних часів і до сучасності. Університети почали систематичну підготовку лікарів приблизно з 1220 року н.е. в Італії , саме з тих часів почали зароджуватись перші об’єднання лікарів. Сьогодні у вищих навчальних закладах, зокрема, медичних, організовуються студентські наукові гуртки. Студентське наукове товариство та їх науково дослідні праці – одні із найважливіших засобів підвищення якості підготовки спеціалістів у вищій школі, який передбачає напрями наукового, методичного, організаційного змісту, що забезпечує навчання всіх студентів навичкам наукових досліджень відповідно до обраної спеціальності в рамках навчального процесу. Саме для вирішення поставлених завдань і створюються студентські наукові гуртки та проблемні групи. Дані наукові об’єднання створюються при кафедрах факультетів і є початковою формою оволодіння майбутніми фахівцями навичками наукового дослідження. У своїй діяльності гурток та самі гуртківці керується принципами рівноправності членів гуртка, самоврядування, відкритості та прозорості діяльності, органічного зв’язку науково-дослідної роботи з навчальним процесом. Відповідно до «Національної програми підготовки кадрів» зростають вимоги до якості освіти у вищих навчальних закладах. Для успішної професійної підготовки висококваліфікованих спеціалістів у нових соціально- економічних умовах першочергове значення набуває особистість студента, здатність приймати самостійні рішення та їх подальшу реалізацію. Навчання стає особистісно-орієнтованим. Основним завданням освіти в Україні на сучасному етапі є відповідність стандартам високорозвинутих країн і досягнення результатів, які продемонструють конкурентоспроможність в єдиному професійному світовому просторі. Медична освіта має забезпечувати якісну підготовку медичних працівників, які зобов’язані не лише опановувати спеціальність, а й володіти професійними компетенціями, активно займатися науковою діяльністю та постійно самовдосконалюватися. Науково-дослідна робота (НДР) студентів є складовою професійної підготовки, яка передбачає навчання студентів методології та методам дослідження, а також систематична участь у науково-дослідницькій діяльності, застосування технологій і творчих навичок для вирішення певних наукових завдань. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27130 |
Располагается в коллекциях: | Статті. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dronyk I.I. Student_159-163_2023.pdf | 415.46 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.