Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27077
Title: Directions for improving the quality of postgraduate education of physicians
Other Titles: Напрямки удосконалення якості післядипломної освіти лікарів
Authors: Kaspruk, N.
Batranovska, S.
Melnychuk, S.
Unhuryan, T.
Kopchuk, T.
Petryuk, A.
Каспрук, Наталія Михайлівна
Батрановська, С.О.
Мельничук, Світлана Петрівна
Унгурян, Тетяна Миколаївна
Копчук, Тамара Григорівна
Петрюк, Анатолій Євгенович
Keywords: Postgraduate Education
Interns
Сontinuing Professional Development
Independent Work
Distance Learning
післядипломна освіта
лікарі-інтерни
безперервний професійний розвиток
самостійна робота
дистанційне навчання
Issue Date: 2025
Publisher: Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина (медичний науково-практичний журнал)
Abstract: The aim of this study is to highlight the benefits of applying innovative teaching methods during postgraduate internship training, with consideration for the specific characteristics of individual disciplines and interdisciplinary integration, in order to improve the overall quality of postgraduate medical education. Conclusions. Contemporary higher medical education must cultivate a learning environment capable of preparing competitive and competent healthcare professionals who can function effectively, make rapid decisions under wartime and other challenging conditions, and engage in lifelong professional development. To improve the quality of postgraduate medical education – especially when in-person instruction is limited or infeasible – the adoption of a comprehensive set of innovative teaching approaches, particularly those based on distance learning, has demonstrated clear pedagogical advantages. This modality enables learners to actively participate in the educational process despite physical separation, through the use of modern digital technologies. A review of scientific and methodological literature confirms that the integration of modern pedagogical innovations into higher medical education significantly supports physicians’ professional development and facilitates their effective integration into the unified European professional space. Мета – навести переваги використання інноваційних методів навчання лікарів- інтернів на післядипломному етапі освіти з урахуванням специфіки викладання дисциплін та міжпредметної інтеграції для удосконалення якості післядипломної освіти лікарів. Висновки. Сучасна вища медична освіта спрямована на виконання своїх завдань шляхом формування освітнього середовища, яке дозволить виховати конкурентоспроможних та компетентних на ринку праці спеціалістів системи охорони здоров’я, здатних якісно та ефективно виконувати професійні обов’язки, швидко приймати рішення в умовах воєнного часу, постійно вдосконалюватися протягом професійного життя тощо. Отже, для поліпшення якості післядипломної освіти лікарів, коли фізична присутність у закладах вищої медичної освіти обмежена або взагалі неможлива, педагогічною перевагою стало запровадження комплексу інноваційних методів навчання, в тому числі, дистанційного навчання – форми організації навчального процесу, учасники якого віддалені один від одного та взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій. На підставі аналізу наукових досліджень та методичної літератури щодо впровадження інноваційних методів навчання у вищих медичних навчальних закладах показано, що підготовка лікарів із застосуванням сучасних педагогічних технологій дозволяє їм якісно і творчо удосконалювати свою професійну майстерність та ефективно працювати в єдиному професійному європейському просторі.
URI: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27077
Appears in Collections:Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kaspruk N. et al. Directions_28-32_2025.pdf357.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.