Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/26981
Назва: | Впровадження симуляційного підходу в освітній процес практичних занять з гістології, цитології та ембріології Буковинського державного медичного університету |
Інші назви: | Integration of simulation technologies into practical teaching of histology, cytology, and embryology of BSMU |
Автори: | Ходоровська, Алла Анатоліївна Чернікова, Галина Миколаївна Семенюк, Тетяна Олексіївна Пентелейчук, Наталія Петрівна Khodorovska, A.A. Chernikova, H.M. Semeniuk, T.O. Pentelejchuk, N.P. |
Ключові слова: | симуляційний підхід навчання гістології онлайн-платформи спеціальність «Медицина» simulation-based approach histology education online platforms specialty «Medicine» |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал) |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження – проаналізувати симуляційний підхід та технології у навчанні на кафедрі гістології, цитології та ембріології БДМУ. Висновки. Застосування симуляційного підходу у вивченні гістології значно підвищує якість навчального процесу, оскільки сприяє кращому засвоєнню матеріалу, розвитку аналітичного мислення та практичних навичок роботи із сучасними цифровими технологіями. Такий підхід дозволяє моделювати реальні ситуації в безпечному навчальному середовищі, що створює умови для глибшого розуміння морфологічних процесів і патогенезу захворювань на клітинному рівні. Впровадження симуляційних технологій у навчання гістології необхідна освітня тенденція, яка відповідає актуальним вимогам до підготовки майбутніх медиків. Завдяки інтерактивним цифровим платформам значно покращується доступ до навчального матеріалу, зокрема гістологічних слайдів, що дозволяє студентам самостійно працювати з віртуальними препаратами у зручний час і в індивідуальному темпі. Крім того, симуляційний підхід стимулює активну участь студентів у навчальному процесі, формує відповідальне ставлення до професійної підготовки та сприяє набуттю ключових клініко-діагностичних компетентностей, необхідних для подальшої медичної практики. Purpose. To analyze the simulation approach and technologies in teaching at the Department of Histology, Cytology and Embryology of BSMU. Conclusions. The application of a simulation-based approach in histology education significantly enhances the quality of the learning process, as it promotes better material retention, the development of analytical thinking, and practical skills in using modern digital technologies. This approach enables the modeling of real-life scenarios in a safe educational environment, creating favorable conditions for a deeper understanding of morphological processes and the pathogenesis of diseases at the cellular level. The integration of simulation technologies into histology training is a necessary educational trend that aligns with current demands for the preparation of future healthcare professionals. Interactive digital platforms greatly improve access to learning materials, particularly histological slides, allowing students to independently engage with virtual specimens at a convenient time and pace. Moreover, the simulation-based approach encourages active student participation in the learning process, fosters a responsible attitude toward professional training, and facilitates the acquisition of essential clinical and diagnostic competencies required for future medical practice. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/26981 |
Розташовується у зібраннях: | Буковинський медичний вісник |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khodorovs'ka A.A. Vprovadzhennia_ukr_117-121_2025.pdf | 274.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.