Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/26677
Назва: Independent dental student work as one of the modern educational tools to achieve learning outcomes in studying the educational component «Pharmacology»
Інші назви: Самостійна робота студента-стоматолога як один із сучасних інструментів навчання у досягненні програмних результатів освітньої компоненти «Фармакологія»
Автори: Kmet, O.H.
Filipets, N.D.
Kmet, T.I.
Prodanchuk, G.M.
Slobodian, K.V.
Кметь, Ольга Гнатівна
Філіпець, Наталія Дмитрівна
Кметь, Тарас Ігорович
Проданчук, Георгій Миколайович
Слободян, Ксенія Валеріївна
Ключові слова: pharmacology
independent work of dental students
фармакологія
самостійна робота студентів-стоматологів
Дата публікації: 2025
Видавництво: Клінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)
Короткий огляд (реферат): Objective – to justify the feasibility of independent dental student work as one of the modern tools to achieve learning outcomes in studying the educational component «Pharmacology». Conclusions. 1. Independent student work as an integral part of the whole educational process results in more comprehensive understanding principles of Pharmacology, better preparation for clinical practical work, and improvement of general academic progress of future dentists. 2. Independent dental student work is an important integral part of modern educational tools to achieve learning outcomes in studying the educational component «Pharmacology». Мета роботи – обгрунтувати доцільність самостійної роботи студента-стоматолога як одного із сучасних інструментів навчання у досягненні програмних результатів освітньої компоненти «Фармакологія». Висновки. 1. Включення самостійної роботи в процес навчання призводить до більш повного розуміння принципів фармакології, кращої підготовки до клінічної практики та покращення загальної академічної успішності майбутніх стоматологів. 2. Самостійна робота студентів-стоматологів є важливою складовою сучасних інструментів навчання у досягненні програмних результатів освітньої компоненти «Фармакологія».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/26677
Розташовується у зібраннях:Клінічна та експериментальна патологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kmet O.H. et al. Independent_117-121_2025.pdf316.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.