Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/2551| Title: | Роль і місце середніх загальноосвітніх навчальних закладів у структурі системи освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії |
| Authors: | Горенко, Надія Сергіївна |
| Keywords: | Буковина Австрія середня освіта інтелектуальний фільтр |
| Issue Date: | 2011 |
| Publisher: | Науковий вісник Чернівецького університету: Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. 2011. Вип. 583-584 |
| Abstract: | У статті автор розглядає систему шкіл Буковини кінця XVIII - початку XX cm. як взаємодію дошкільної, початкової, середньої та вищої ланок, між якими існував певний спосіб закономірного зв'язку. Місце ланки загальної середньої освіти було промі.'жним МІЖ базовим початковим і елітним вигцим ступенями тогочасної освіти. Здійснюючи фундаментальну загальноосвітню підготовку на базі початкової освіти і проводячи .усорсткий відбір і відсів невстигаючих у процесі їх підготовки до навчання у ВИЗ, середні школи у такий спосіб виконували роль інтелектуального фільтру для Буковини. |
| URI: | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/2551 |
| Appears in Collections: | Статті. Кафедра суспільних наук та українознавства |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| Horenko_Rol.pdf | 233.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.