Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/2551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоренко, Надія Сергіївна-
dc.date.accessioned2012-07-04T10:22:54Z-
dc.date.available2012-07-04T10:22:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.otherУДК 94(477.83)"18":821.161.2.09-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/2551-
dc.description.abstractУ статті автор розглядає систему шкіл Буковини кінця XVIII - початку XX cm. як взаємодію дошкільної, початкової, середньої та вищої ланок, між якими існував певний спосіб закономірного зв'язку. Місце ланки загальної середньої освіти було промі.'жним МІЖ базовим початковим і елітним вигцим ступенями тогочасної освіти. Здійснюючи фундаментальну загальноосвітню підготовку на базі початкової освіти і проводячи .усорсткий відбір і відсів невстигаючих у процесі їх підготовки до навчання у ВИЗ, середні школи у такий спосіб виконували роль інтелектуального фільтру для Буковини.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького університету: Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. 2011. Вип. 583-584ru_RU
dc.subjectБуковинаru_RU
dc.subjectАвстріяru_RU
dc.subjectсередня освітаru_RU
dc.subjectінтелектуальний фільтрru_RU
dc.titleРоль і місце середніх загальноосвітніх навчальних закладів у структурі системи освіти Буковини за часів її перебування у складі Австріїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра суспільних наук та українознавства

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Horenko_Rol.pdf233.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.