Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/2551
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горенко, Надія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2012-07-04T10:22:54Z | - |
dc.date.available | 2012-07-04T10:22:54Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.other | УДК 94(477.83)"18":821.161.2.09 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/2551 | - |
dc.description.abstract | У статті автор розглядає систему шкіл Буковини кінця XVIII - початку XX cm. як взаємодію дошкільної, початкової, середньої та вищої ланок, між якими існував певний спосіб закономірного зв'язку. Місце ланки загальної середньої освіти було промі.'жним МІЖ базовим початковим і елітним вигцим ступенями тогочасної освіти. Здійснюючи фундаментальну загальноосвітню підготовку на базі початкової освіти і проводячи .усорсткий відбір і відсів невстигаючих у процесі їх підготовки до навчання у ВИЗ, середні школи у такий спосіб виконували роль інтелектуального фільтру для Буковини. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Науковий вісник Чернівецького університету: Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. 2011. Вип. 583-584 | ru_RU |
dc.subject | Буковина | ru_RU |
dc.subject | Австрія | ru_RU |
dc.subject | середня освіта | ru_RU |
dc.subject | інтелектуальний фільтр | ru_RU |
dc.title | Роль і місце середніх загальноосвітніх навчальних закладів у структурі системи освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра суспільних наук та українознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Horenko_Rol.pdf | 233.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.