Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/14798| Title: | Факторний аналіз якісної успішності іноземних студентів на додипломному етапі |
| Other Titles: | Факторный анализ качественной успеваемости иностранных студентов на додипломном этапе Factor analysis of foreign students' qualitative progress at the undergraduate stage |
| Authors: | Стринадко, Марина Мирославівна Сажин, Сергій Іполитович Strynadko, M.M. Sazhyn, S.I. |
| Keywords: | якісна успішність іноземні студенти багатофакторний аналіз качественная успеваемость иностранные студенты многофакторный анализ qualitative progress foreign students multivariate analysis |
| Issue Date: | 2012 |
| Publisher: | Буковинський медичний вісник |
| Abstract: | У статті проведено багатофакторний аналіз якісної успішності іноземних студентів, яким проводилося навчання в БДМУ на англійській та російській мовах на додипломному етапі за традиційною та кредитно-модульною системами (2006-2010), та виявлено найбільш виливові чинники на даний показник. В статье проведён многофакторный анализ качественной успеваемости иностранных студентов, которые обучались в Буковинском государственном медицинском университете на английском и русском языках на додипломном этапе по традиционной и кредитно-модульной системам (2006-2010), и выявлены факторы, влияющие на данный показатель. The authors have carried out a multivariate analysis of the qualitative progress of foreign students who went through a course of studies at BSMU in the English and Russian languages at the undergraduate stage according to the traditional and credit-module system (2006-2010), they have also revealed the most influential factors on this index. |
| URI: | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/14798 |
| Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| BMV1_220.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.