Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/12656
Назва: ЛЕКЦІЯ ЯК ОСНОВА НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Інші назви: LECTURE AS THE BASIS OF TEACHING IN HIGH SCHOOL
Автори: Грицюк, Мар'яна Іванівна
Чорненька, Жанетта Анатоліївна
Бідучак, Анжела Степанівна
Ключові слова: лекція
навчальний процес
професійна діяльність
види лекцій
функції лекцій
lecture
educational process
professional activity
types of lectures
functions of lectures
Дата публікації: 2017
Видавництво: The scientific heritage. No 14 (14) (2017) Р.2 (Budapest, Hungary). – Р. 43-47.
Опис: Лекція - головна інформаційна магістраль у навчальному процесі вищої школи, що сприяє засвоєнню системи знань із спеціальності, формує широкий професійний кругозір і загальну культуру, школа наукового мислення. Студенти оволодівають сучасною наукою, її методами, проникають у глибини її основних проблем, у логіку й методологію її розвитку; пізнають життєвий потенціал, входять у лабораторію наукового мислення викладача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/12656
ISSN: ISSN 9215 — 0365
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лекція як основа навчання у вишвй школі.pdf592.41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.