Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/12656
Назва: | ЛЕКЦІЯ ЯК ОСНОВА НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ |
Інші назви: | LECTURE AS THE BASIS OF TEACHING IN HIGH SCHOOL |
Автори: | Грицюк, Мар'яна Іванівна Чорненька, Жанетта Анатоліївна Бідучак, Анжела Степанівна |
Ключові слова: | лекція навчальний процес професійна діяльність види лекцій функції лекцій lecture educational process professional activity types of lectures functions of lectures |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | The scientific heritage. No 14 (14) (2017) Р.2 (Budapest, Hungary). – Р. 43-47. |
Опис: | Лекція - головна інформаційна магістраль у навчальному процесі вищої школи, що сприяє засвоєнню системи знань із спеціальності, формує широкий професійний кругозір і загальну культуру, школа наукового мислення. Студенти оволодівають сучасною наукою, її методами, проникають у глибини її основних проблем, у логіку й методологію її розвитку; пізнають життєвий потенціал, входять у лабораторію наукового мислення викладача. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/12656 |
ISSN: | ISSN 9215 — 0365 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лекція як основа навчання у вишвй школі.pdf | 592.41 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.