Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПішак, В.П.
dc.contributor.authorБорисюк, А.С.uk
dc.date.accessioned2015-03-02T11:44:45Z
dc.date.available2015-03-02T11:44:45Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8359
dc.description.abstractРозглянуто теоретичну й практичну підготовку як основи для становлення професійної ідентичності майбутнього фахівця – медичного психолога. Особливу увагу приділено діалоговості як домінуючій стратегії взаємодії викладачів і студентів; взаємодії з діючими фахівцями; залученню студентів до науково-дослідної роботи у формуванні ініціативи, самостійності та творчості; ролі самостійної роботи студентів у формуванні й розвитку професійних здатностей; значенню виробничої практики у засвоєнні професійних умінь та навичок.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherПедагогічна і психологічна науки в України – 2012. – Т.2. – С. 368-378.ru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.922.7;
dc.subjectпрофесійна ідентичність, діалогічність, ви¬кладач, студент, медичний психологru_RU
dc.titleРоль теоретичної та практичної підготовки у становленні професійної ідентичності майбутнього медичного психологаru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра медичної біології та генетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль теоретичної та практичної підготовки у становленні.pdf2.11 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.