Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8353
Назва: З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу
Автори: Пішак, Василь Павлович
Захарчук, Олександр Іванович
Кривчанська, Мяр’яна Іванівна
Ключові слова: кейс-метод, лекція, презентація
Дата публікації: 2013
Видавництво: Медична освіта – 2013. – №1. – C. 16-20.
Серія/номер: УДК 378.091.32/.33:61;
Короткий огляд (реферат): Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за мету створити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надати великий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8353
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра медичної біології та генетики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.