Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8353
Title: З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу
Authors: Пішак, Василь Павлович
Захарчук, Олександр Іванович
Кривчанська, Мяр’яна Іванівна
Keywords: кейс-метод, лекція, презентація
Issue Date: 2013
Publisher: Медична освіта – 2013. – №1. – C. 16-20.
Series/Report no.: УДК 378.091.32/.33:61;
Abstract: Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за мету створити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надати великий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8353
Appears in Collections:Статті. Кафедра медичної біології та генетики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.