Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогуцька, Наталя Казимирівна-
dc.contributor.authorПрунчак, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2012-09-12T06:22:54Z-
dc.date.available2012-09-12T06:22:54Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.other616 – 053.2: 378.147-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2965-
dc.description.abstractОцінено ефективність застосування елементів модульної системи навчання на підставі динамічних показників успішності студентів 6 курсу спеціальності «педіатрія» у підготовці до медичного ліцензійного іспиту «Крок 2. Загальна лікарська підготовка» Показано, що впровадження даної новітньої моделі організації навчального процесу з дисципліни «дитячі хвороби» дозволило вдвічі підвищити рівень знань студентів при підготовці до ліцензійного іспиту „Крок 2” з субтесту “педіатрія”.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.relation.ispartofseriesМедична освіта;№4-
dc.titleЕфективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту «Крок 2. Загальна лікарська підготовка»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.